STEYR 6150 IMPULS CVT

Kérje egyedi ajánlatunkat!
Márka Steyr
Típus Impuls CVT
Évjárat 2021
Állapot Új
Teljesítmény 160-200 LE
Üzemóra 0 óra
Készlet helye Szolnok

Motor:

Motor típusa:                      FPT, STAGE V 6 hengeres, 6,7 l-es Turbófeltöltéses,Visctronic hűtőventilátor, Intercooleres common rail, DOC és Hi-SCR II katalizátorral

Motorteljesítmény:             110 kW/ 150 LE  / 2200 f/min – névleges

                                             121 kW/ 165 LE / 1900 f/min – maximális

129 kW/ 190 LE / 1900 f/min – PowerPlus

Max. forgatónyomaték:     805 Nm / 1500 f/min

Nyomatéki rugalmasság   46%

330 l üzemanyag tank, 48 l AdBlue tank

2 üzemi motorfordulatszám eltárolható és gombnyomásra előhívható

200 A generátor

 

Hajtómű: STEYR S-ControlTM CVT fokozatmentes hajtómű hidraulikus-mechanikus teljesítményelágaztatással, 2 duplakuplungos mechanikus áttétellel

S-Tronic automata motorfordulat és hajtóművezérlés a legnagyobb hatékonyság és legalacsonyabb fogyasztás érdekében.

Három eltárolható haladási sebesség.

A teljes sebességtartományon belül 2 munkaponton 100%-os mechanikus hajtásátvitel a maximális hatásfok és teherviselő képesség végett.

Sebességtartomány: 0,03-50 km/h

Irányváltás a kormányoszlopról és a MultiController karról

Aktív stop funkció és elektromos parkfék

S-Brake intelligens vontatmányfékező rendszer

 

Teljesítményleadó tengely:

Független, elektro-hidraulikus működtetésű, külső kezeléssel

TLT fordulatszám 540/540E/1000 mechanikus állítással

6 és 21 bordás tengelycsonk 1-3/8”

 

Hátsó függesztőszerkezet:

Elektro-Hidraulikus erő-, helyzet- és kevert szabályozás, Kat. III-as golyós függesztőkarok

Jobb és baloldali alsó stabilizátor automatikus reteszeléssel, külső elektromos kapcsolók emeléshez-süllyesztéshez

Maximális emelőképesség: 8257 kg

Radaros slip-vezérlés

 

Mellső függesztőszerkezet:

3.568 kg teherbírású függesztőszerkezet középső hidraulikaszelepről működtetve joystick vezérléssel

 

Vonószerkezetek és pótkocsi fék:

Állítható magasságú automata pótkocsi vonófej 38 mm-es csappal, alsó húzó

2 vezetékes légfékberendezés

 

Hidak és kormányzás:

Class 3.5 mellső híd aktív lengéscsillapítással és fékkel

Nagy teherbírású csúszóagyas féltengely

Erősített dupla hátsó üzemi fék

Első,- hátsó differenciálzár elektro-hidraulikus kapcsolással

S-Guide ready automata kormány előkészítés

Quick-Turn II változó áttételű kormányzás

 

Kerekek és gumiabroncsok:

Első:                       480/65 R28       állítható felnin

Hátsó:                    600/65 R38       csúszóagyas állítással

Elforduló mellső sárvédők 540 mm

Hátsó sárvédők 75 mm-es toldattal

 

Kihelyezett hidraulikus berendezés:

166 l/min teljesítményű axiáldugattyús CCLS terhelés érzékelős főszivattyú,

Kihelyezett körök száma: 3 pár elektro-hidraulikus kezeléssel

Programozható elekro-hidraulikus funkciók, úszóhelyzet mennyiség és időszabályozással

1 pár középső hidraulikaszelep joystickos kezeléssel

 

Pótsúlyok:

800 kg-s orrsúly készlet

195 kg hátsó keréksúly mindkét oldalon kívülre szerelve (6×65 kg)

 

Tengelytáv: 2789 mm

 

Saját tömeg pótsúllyal: kb 8500 kg (maximális terhelhetősége 11500 kg lehet)

 

Vezetőfülke:

DELUXE fülkefelszereltség: Grammer Dual Motion szövetborítású légrugós vezetőüléssel, elektromosan állítható kartámasszal és bőr kormánykerékkel

Automata Klímaberendezés

Állítható kormányoszlop

LED munkalámpák, elöl 6 db, hátul 6 db

Kiegészítő munkalámpák a korláton, 2 db

Biztonsági forgó villogó

Mechanikus fülkerugózás

Elektro-hidraulikus joystick 1 programozható és 2 fix gombbal

S-TECH 700 érintőképernyős vezérlőmonitor

ISOBUS CLASS II csatlakozás

Easy Tronic II táblavégi forduló menedzsment

Monitortartó konzol

Analóg-digitális műszerfal

Nagy, teleszkópos külső tükrök

Szövetborítású utasülés

Rádió bluetooth kihangosítóval és USB bemenettel

Kapcsolat