STEYR 6240 ABSOLUT CVT

Érdeklődjön az árról!
Márka Steyr
Típus Absolut CVT
Évjárat 2022
Állapot Új
Teljesítmény 200-260 LE
Üzemóra 0 óra
Készlet helye Szolnok

Motor:

Motor típusa:                      FPT, STAGE V 6 hengeres, 6,7 l-es Turbófeltöltéses, Visctronic hűtőventilátor, Intercooleres common rail, DOC és Hi-eSCR II katalizátorral

Motorteljesítmény:             177 kW/ 240 LE  / 2200 f/min – névleges

                                             192 kW/ 260 LE / 1900 f/min – maximális

199 kW/ 270 LE / 1900 f/min – PowerPlus

Max. forgatónyomaték:     1160 Nm / 1500 f/min

Nyomatéki rugalmasság   44%

390 l üzemanyag tank, 48 l AdBlue tank

2 üzemi motorfordulatszám eltárolható és gombnyomásra előhívható

200 A generátor

Kipufogófék

 

Hajtómű: STEYR S-CONTROLTM CVT fokozatmentes hajtómű hidraulikus-mechanikus teljesítményelágaztatással, 4 duplakupplungos mechanikus áttétellel

Automata motorfordulat és hajtóművezérlés a legnagyobb hatékonyság és legalacsonyabb fogyasztás érdekében.

Három eltárolható haladási sebesség.

A teljes sebességtartományon belül 4 munkaponton 100%-os mechanikus hajtásátvitel a maximális hatásfok és teherviselő képesség végett.

Sebességtartomány: 0,03-40 km/h

Irányváltás a kormányoszlopról és a MultiController karról

Aktív stop funkció és elektromos parkfék

S-Brake intelligens vontatmányfékező rendszer

 

Teljesítményleadó tengely:

Független, elektro-hidraulikus működtetésű, külső kezeléssel

TLT fordulatszám 540/540E/1000/1000E elektronikus állítással

6 és 21 bordás tengelycsonk 1-3/8”

 

Hátsó függesztőszerkezet:

Elektro-Hidraulikus erő-, helyzet- és kevert szabályozás, Kat. III-as golyós függesztőkarok

Jobb és baloldali alsó stabilizátor automatikus reteszeléssel, külső elektromos kapcsolók emeléshez-süllyesztéshez

Maximális emelőképesség: 10 463 kg

Radaros slip-kontrol

 

Mellső függesztőszerkezet:

3785 kg teherbírású függesztőszerkezet középső hidraulika szelepről működtetve, joystick vezérléssel

 

Vonószerkezetek és pótkocsi fék:

Állítható magasságú automata pótkocsi vonófej 38 mm-es csappal, alsó húzó

2 vezetékes légfékberendezés

 

Hidak és kormányzás:

Class 4R mellső híd aktív lengéscsillapítással és fékkel

Nagy teherbírású csúszóagyas hátsó féltengely

Erősített dupla hátsó üzemi fék

Első,- hátsó differenciálzár elektro-hidraulikus kapcsolással

Quick-Turn II változó áttételű kormányzás

S-Guide Ready automata kormány előkészítés

 

Kerekek és gumiabroncsok:

Első:                       540/65 R30       fix felnin

Hátsó:                    650/65 R42       fix felnin

Elforduló mellső sárvédők 540 mm

Hátsó sárvédők 75 mm-es toldattal

Michelin abroncsok

 

Kihelyezett hidraulikus berendezés:

181 l/min teljesítményű axiáldugattyús CCLS terhelés érzékelős főszivattyú,

Kihelyezett körök száma: 4 pár elektro-hidraulikus kezeléssel

Programozható elekro-hidraulikus funkciók, úszóhelyzet mennyiség és időszabályozással

1 pár középső hidraulikaszelep joystick vezérléssel

Power Beyond csatlakozók

 

Pótsúlyok:

1000 kg-s tömbsúly

220 kg hátsó keréksúly kívülre szerelve (2×110 kg)

 

Tengelytáv: 2884 mm

 

Önsúly pótsúllyal: kb 9500 kg (maximális terhelhetősége 13000 kg lehet)

 

Vezetőfülke:

Deluxe+ fülkefelszereltség: Grammer Dual Motion szövetborítású légrugós vezetőüléssel, elektromosan állítható kartámasszal

Automata klímaberendezés

Állítható kormányoszlop

LED munkalámpák, elöl 6 db, hátul 6 db

Kiegészítő lámpák a korláton, 2 db

Biztonsági forgó villogó, 1 db

Pneumatikus fülkerugózás

Elektro-hidraulikus joystick 1 programozható és 2 fix gombbal

Analóg-digitális műszerfal

S-Tech 700 érintőképernyős vezérlő monitor

ISOBUS Class III csatlakozás

Easy-Tronic II bővített táblavégi forduló menedzsment

Monitortartó konzol

Nagy, teleszkópos külső tükrök elektromos állítással és fűtéssel

Szövetborítású utasülés

Rádió bluetooth kihangosítóval és USB bemenettel

Üvegtörő kalapács

Kézmosó tartály

"*" a kötelező mezőket jelöli