Feladatok

  • A szervizhez érkező karbantartással és javítással kapcsolatos igények első körös kezelése
  • Hibajegy felvitele a vállalati CRM rendszerbe
  • Árajánlatok összeállítása és azok továbbítása a partnerek irányába (egyeztetést követően)
  • Árajánlatok nyomonkövetése
  • RTK rendszerrel kapcsolatos hibajelentések első körös kezelése/megoldása
  • PIP programok kezelése, nyomonkövetése, dokumentálása
  • S-Fleet-es gépek üzemórájának nyomon követése, partner értesítése a karbantartási igényről
  • Szükség szerint garanciális ügyintézés
  • Papíralapú munkalapok digitalizálása
  • Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás: értesítés a javítási folyamat aktuális státuszáról

Elvárások

  • Műszaki vagy agrár végzettség
  • Microsoft Office programcsomag felhasználói szintű ismerete
  • Kiváló kommunikációs készségek
  • Rugalmasság
  • Motivált
  • Jó csapatjátékos
  • Lelkiismeretes, precíz munkavégzés
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent

  • Idegennyelv-tudás (angol és/vagy német nyelv)
  • Tapasztalat mezőgazdasági gépek szervizelésében

Amit kínálunk

  • 35 éve a piacon lévő cég stabil háttérrel
  • Folyamatos képzési lehetőség
  • Versenyképes bérezés
  • Céges telefon

Jelentkezés módja

Jelentkezni arcképes magyar nyelvű önéletrajz küldésével lehet az alábbi email címre: gyovai.csanad@magtarkft.hu

Várunk csapatunkba!