Feladatok
- A szervizhez érkező karbantartással és javítással kapcsolatos igények első körös kezelése
- Hibajegy felvitele a vállalati CRM rendszerbe
- Árajánlatok összeállítása és azok továbbítása a partnerek irányába (egyeztetést követően)
- Árajánlatok nyomonkövetése
- RTK rendszerrel kapcsolatos hibajelentések első körös kezelése/megoldása
- PIP programok kezelése, nyomonkövetése, dokumentálása
- S-Fleet-es gépek üzemórájának nyomon követése, partner értesítése a karbantartási igényről
- Szükség szerint garanciális ügyintézés
- Papíralapú munkalapok digitalizálása
- Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás: értesítés a javítási folyamat aktuális státuszáról
Elvárások
- Műszaki vagy agrár végzettség
- Microsoft Office programcsomag felhasználói szintű ismerete
- Kiváló kommunikációs készségek
- Rugalmasság
- Motivált
- Jó csapatjátékos
- Lelkiismeretes, precíz munkavégzés
- B kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent
- Idegennyelv-tudás (angol és/vagy német nyelv)
- Tapasztalat mezőgazdasági gépek szervizelésében
Amit kínálunk
- 35 éve a piacon lévő cég stabil háttérrel
- Folyamatos képzési lehetőség
- Versenyképes bérezés
- Céges telefon
Jelentkezés módja
Jelentkezni arcképes magyar nyelvű önéletrajz küldésével lehet az alábbi email címre: gyovai.csanad@magtarkft.hu